با قهوه کف دار رنگ مردمک چشم های خود را تغییر دهید

محققان دریافتند حتی افرادی که قهوه خود را با شکر مصرف می کنند، فوایدی برای سلامتی دارند.

بر اساس یافته های منتشر شده در 31 مه در Annals of Internal Medicine، مصرف کنندگان قهوه شیرین که به طور متوسط 1.5 تا 3.5 فنجان قهوه در روز می نوشند، 29 تا 31 درصد کمتر در معرض خطر مرگ در طی هفت سال پیگیری متوسط نسبت به افرادی که قهوه نمی نوشند، داشتند.

قهوه کف دار دارای ترکیباتی می باشد که برای انسان هیچ ضرری ندارد.

قهوه

دکتر کریستینا وی، معاون سردبیر مجله، که سرمقاله ای را همراه با مطالعه نوشت، گفت: «به طور متوسط، حتی زمانی که قهوه شما کمی شیرین شده است، به نظر می رسد که بالقوه مفید است و حداقل مضر نیست.

برای سفارش آن ماکیاتوی کاراملی هنوز عجله نکنید، متخصصان خاطرنشان کردند که افراد در این مطالعه تمایل داشتند مقادیر کمی شکر به دم کرده خود اضافه کنند.

وی و آنتونی دیمارینو، متخصص تغذیه در مرکز تغذیه انسانی کلینیک کلیولند، می‌گویند به‌طور متوسط، مردم در هر فنجان قهوه حدود 1 قاشق چای‌خوری شکر می‌ریزند.

دیمارینو که در این مطالعه شرکت نداشت، گفت: «این تقریباً تنها 16 کالری اضافی است که قابل توجه نیست. در مقابل، بیشتر قهوه های تخصصی صدها کالری از قند و چربی دریافت می کنند.

برای این مطالعه، تیمی به سرپرستی دکتر چن مائو از دانشگاه پزشکی جنوبی در گوانگژو، چین، داده‌های رژیم غذایی ارائه‌شده توسط شرکت‌کنندگان در Biobank بریتانیا، پایگاه‌داده‌ای با اطلاعات سلامتی نیم میلیون نفر در بریتانیا را تجزیه و تحلیل کردند.

شرکت کنندگان به طور متوسط به مدت هفت سال پیگیری شدند تا ببینند آیا نوشیدن قهوه بر خطر کلی مرگ و همچنین خطر مرگ ناشی از سرطان یا بیماری قلبی تأثیر می گذارد یا خیر.

محققان دریافتند که قهوه شیرین نشده خطر مرگ شرکت کنندگان را بدون توجه به مقدار مصرف آنها کاهش می دهد، با “نقطه شیرین” حداکثر سود در حدود 2.5 تا 3.5 فنجان در روز.

قهوه شیرین همچنین فواید سلامتی داشت، به شرطی که فرد کمتر از 4 فنجان در روز بنوشد. افرادی که بیش از 4.5 فنجان قهوه شیرین در روز می‌نوشیدند، خطر مرگ زودهنگام در آن‌ها افزایش جزئی داشت.

محققان دریافتند قهوه شیرین یا بدون شیرینی به طور مداوم خطر مرگ ناشی از علل خاص مانند سرطان یا بیماری قلبی را کاهش می دهد.

به گفته کارشناسان، تئوری های زیادی در مورد اینکه چرا قهوه ممکن است برای شما مفید باشد، وجود دارد.

دیمارینو گفت: قهوه حاوی نزدیک به 1000 ترکیب گیاهی است که بیشتر آنها هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته است.

قهوه مواد مغذی مانند ویتامین های B، پتاسیم و ریبوفلاوین را که برای سلامتی ضروری هستند، فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.