با کتونی قم به راحتی درد مفاصل خود را از بین ببرید

کفش های ورزشی Allbirds و کتونی قم این روزها روی پای همه دیده می شود.

استارت آپ کفش متولد سانفرانسیسکو و متولد نیوزلند ادعا می کند که Wool Runners محبوب آن یکی از نرم ترین و راحت ترین کفش هایی است که تا به حال پیدا کرده اید.

کتونی

آنها دارای مزایای اضافی قابل شستشو و سازگار با محیط زیست هستند. علاوه بر این، نیازی به پوشیدن جوراب با آنها ندارید، و این باعث می شود که این کفش های کتانی مانند یک رویا به نظر برسند.

با این حال، باید تعجب کرد که آیا کفش‌های Allbirds با ادعای راحت‌ترین کفش‌های کتانی دنیا قابل قبول هستند؟

و آیا آنها واقعا ارزش پول را دارند؟

پس از چندین فصل داشتن، پوشیدن و شستن این کفش‌های کتانی، خوشحالم که گزارش بدهم که ارزش آن را برای من دارند. اما اینکه آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی از آنها هستید.

اگر روی حصار هستید، بررسی Allbirds ما می تواند کمک کند. ببینید چه چیزی آنها را از سایر کفش های کتانی متمایز می کند، راحت هستند، شستشوی آنها چقدر آسان است و موارد دیگر.

Allbirds چیست و چه چیزی این کفش ها را متفاوت می کند؟

این شرکت کفش ادعا می‌کند که به تولید کفش‌هایی با منابع اخلاقی و سازگار با محیط‌زیست اختصاص دارد که اتفاقاً بسیار شیک و فوق‌العاده راحت هستند.

یکی از بنیانگذاران تیم براون به دنبال ایجاد کفشی بود که هم پوشیدنی و هم سازگار با محیط زیست باشد. آنها این کار را با استفاده از پشم مرینوس از جمعیت فراوان گوسفند نیوزلند انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.