کشف سه چمدان حاوی سنگ الماس سفید در فرودگاه مهرآباد

سنگ الماس سفید که ارزش آن در میان جواهرات دیگر واقعاً بسیار زیاد بود، نمادی از قدرت سلطنتی بود، تاج تمام پادشاهان اروپایی و روسی را زینت می داد و حتی نوزادان تازه متولد شده در خانواده های سلطنتی را معمولاً غسل می دادند و روی خوش شانسی و خوشبختی حساب می کردند.

مردم بر این باور بودند که حرز الماس از آنها در برابر سموم محافظت می کند و می تواند به مسمومیت کمک کند.

از مصر باستان، رسم پوشیدن الماس در انگشت حلقه دست چپ بود.

اعتقاد بر این بود که این انگشت با قلب مرتبط است و قرار دادن سنگ بر روی آن اختلالات سیستم قلبی عروقی را از بین می برد.

الماس خستگی را از بین می برد، سرزندگی، انرژی حیاتی را بازیابی می کند، به عادی سازی کار قلب و رگ های خونی کمک می کند عکس ها: الماس (25 عکس) الماس امید سختی الماس به خوبی شناخته شده است، زیرا حتی این کلمه از یونانی به عنوان ” ترجمه شده است.

سنگ الماس سفید

نابود نشدنی” الماس خستگی را از بین می برد و نشاط را بازیابی می کند، به عادی سازی قلب و عروق کمک می کند الماس برای چه کسانی؟ در حال حاضر، بسیاری از مردم، جواهرات را برای خود یا به عنوان هدیه انتخاب می کنند، با توجه به اینکه آیا آنها در سیستم زودیاک قرار می گیرند یا خیر راهنمایی می شوند.

الماس مناسب کدام علامت زودیاک است؟ این فلز گرانبها در درجه اول حامی نشانه های عنصر آتش است: برج حمل را قوی تر و مطمئن تر می کند.

این به قوس کمک می کند تا کمتر ناراحت شود و رشد شغلی خود را تسریع بخشد.

اما نه تنها علامت آتشین زودیاک می تواند الماس بپوشد، بلکه به برج جدی کمک می کند تا به اهداف خود دست یابد و احساسات منفی را خاموش کند، ترازو – تعادل و ثبات، برج ثور – مستقل تر، مهربان تر و وفادارتر شود.

برخی از نشانه‌ها به سنگ‌هایی با رنگ مناسب نیاز دارند: سرطان‌ها  آبی که هماهنگی و آرامش را به ارمغان می‌آورد، باکره سبز و صورتی که آنها را قوی‌تر و سخت‌تر می‌کند، دلو  زرد، تسکین‌دهنده و زندگی را متعادل‌تر می‌کند.