پلمپ کارخانه لنت ترمز وانت نیسان به دلیل تخلفات کیفی

با این حال، انصافاً، توجه می کنیم که هم در کشور ما و هم در غرب – اقدامات بازاریابی ذاتی در مارک های جدید وجود دارد: برای آوردن مارک های جدید به بازار، آنها اغلب از حداقل سود برای “آشنایی” مصرف کننده با محصول استفاده می کنند.

و پس از یک سال و نیم، محصول به سرعت به قیمت آن اضافه می شود. اما این فقط می تواند برای محصولات جدید اعمال شود. بنابراین در این مورد – شجره نامه را دنبال کنید.

و با بستن بخش جغرافیا، چند کلمه در مورد فروشندگان “در امانت” بگوییم. تشخیص آنها آسان است. در بازار اوکراین، مارک هایی وجود دارد که فروشنده آنها را فقط به عنوان “کیفیت ژاپنی” یا “لنت ترمز کاملا آلمانی” توصیف می کند، در حالی که چین درجه پایین در بسته بندی قرار می گیرد و بدون عذاب وجدان به خریدار ارائه می شود.

قیمت بسیار جذاب این طرح به قدمت جهان است: نام تجاری در ژاپن ثبت شده است، دامنه jp در آنجا خریداری می شود، و هر چیز دیگری به یوان خریداری می شود و به عنوان “ژاپن” ارائه می شود. ما عجله داریم تاکید کنیم:

Tormozi.UA، البته، مخالف چین نیست (به خصوص که تولید کنندگان جدی لنت ترمز در چین وجود دارد). ما مخالف دروغ و فریب هستیم که اغلب در قفسه بازارها یافت می شود.

بسته بندی

در عصر تکنولوژی های مدرن چاپ، همه چیز و همه چیز چاپ می شود. و اینکه می گویند کیفیت چاپ به وضوح از کیفیت لنت ترمز صحبت می کند اشتباه است. اما از آنچه روی خود بسته بندی چاپ شده است، می توان نتیجه گیری کرد.

بنابراین، اول از همه، باید درک کنید که لنت ترمز وانت نیسان از یک مارک اروپایی و محصولات ایالات متحده آمریکا مشمول استانداردهای صدور گواهینامه متفاوتی هستند و الزامات اطلاعات روی جعبه نیز متفاوت است (همان بارکد در اروپا دارای 13 رقم است. آمریکا 12).

به هر حال، بسیاری از برنامه های آنلاین در اینترنت وجود دارد که به شما امکان می دهد اصالت یک محصول را با استفاده از بارکد بررسی کنید. سعی کنید این کار را با نام های مشکوک انجام دهید)).

اروپا تمامی لنت های ترمز اروپایی دارای گواهینامه ECE-90 اجباری هستند. روی جعبه، با حرف “E” مشخص شده است، که در یک دایره با یک عدد قرار داده شده است، جایی که عدد نشان دهنده کشوری است که این گواهینامه در آن انجام شده است.