پسری که با کاپشن بچه گانه چرمی خودکشی کرد

اگر بچه‌هایی دارید که به راحتی سرد می‌شوند یا در هوای سرد زمان زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانند این گرم‌ترین کت بچه‌گانه‌ای است که می‌بینید.

این لباس کاپشن بچه گانه بچه‌ها سال‌هاست که برنده جوایز چپ و راست بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که آن را به عنوان یکی از بهترین کت برای بچه‌های کوچک‌تر توصیه کنیم (حتی اگر لباس برفی باشد).

این لباس برفی بچه گانه در سایز 2T تا سایز 10 موجود است، اگرچه اندازه های آن کمی بزرگ است.
Burton Powline یک کاپشن پشم شیشه اسکی و اسنوبرد فوق العاده با کیفیت برای کودکان است. این با پارچه Goretex ساخته شده است که تضمین می کند شما را خشک نگه می دارد تا هرگز نگران خیس شدن بچه ها نباشید.

البته برای همراهی با این مواد بسیار بادوام لباس بیرونی درزهای کاملاً چسبانده شده و قابلیت تنفس فوق العاده وجود دارد. بهترین از همه این است که 100 گرم عایق Thermocore دارد که ترکیبی عالی از سبک وزن و گرم است.

بنابراین یک کت فوق العاده گرم ایجاد می کند، بدون حجیم اضافی تا بچه ها بدون گرم شدن بیش از حد در این کت اسکی گرم بچه ها گرم بمانند!

آن را با زیپ های عالی زیر بغل برای تهویه و یک دامن پودری عالی برای جلوگیری از ورود برف در هنگام سورتمه زدن، اسکی یا اسنوبورد به داخل بپوشانید.

استایل این کت زمستانی برای بچه ها آن را به کاپشن چرم بچه گانه مناسب برای اسنوبورد یا یک کت اسکی بچه گانه عالی برای بچه هایی که به دنبال ظاهری آزاد هستند تبدیل کرده است.

اگر به دنبال یک ژاکت زمستانی ضد آب برای کودکان هستید، این یک گزینه عالی است. ما همه چیزهای Reima را برای بچه‌های فضای باز دوست داریم و کاپشن چرم مارال زمستانی آنها یکی از زمینه‌هایی است که این برند فنلاندی کودکان در آن می‌درخشد.

Reima لباس هایی را به طور خاص برای بچه ها طراحی می کند تا به آنها اجازه دهد فقط بازی کنند و بچه باشند. ما ژاکت Tirro را دوست داریم زیرا نه تنها کیفیت شگفت‌انگیزی دارد بلکه از پارچه Bluesign پایدار نیز ساخته شده است با روکش ایمن ضد آب.

  • منابع:
    1. 17 Incredible Winter Coats For Kids: 2022-2023
  • تبلیغات: 
    1. جنگ بر سر آب نزدیک تر از همیشه!
    2. جراحی های عجیب و غریب گوش
    3. کنجدی که در جهان معروف شد!
    4. کیفیت محصولات از زمان شروع در خط تولید تا عرض