مصرف کاغذ رولی حرارتی می تواند باعث جدا شدن ناخن های دست شود

برای بیشتر چاپ‌های طولانی‌ترم، اندازه رسانه سفارشی به اندازه‌ای بزرگ ایجاد می‌کنم که تصویر را در خود داشته باشد و سپس در آن چاپ کنم. چاپگر ممکن است مقداری کاغذ رولی حرارتی اضافی به جلوی تصویر شما برای برش اضافه کند یا نه.

متأسفانه این چیزی است که باید در کتابچه راهنمای چاپگر خود بررسی کنید. هر زمان که یک چاپگر جدید می‌گیرم، در نهایت به دنبال آن می‌گردم، زیرا اگرچه درایورها بهبود یافته‌اند، اما هنوز چیزهای عجیبی وجود دارد که شما را جلب می‌کند.

اوه، و من فقط روی مک ها تست می کنم – ما هیچ رایانه شخصی نداریم، بنابراین یک بار دیگر آنجا متفاوت خواهد بود.در بیشتر نمونه‌هایی که در بررسی‌هایم نشان می‌دهم، و در بیشتر چاپ‌هایم، یک تصویر را چاپ می‌کنم و هر کاغذ اضافی را کوتاه می‌کنم.

کاغذ

با این حال، یکی از کاربردهای چاپگرهای با فرمت عریض، چاپ چندین تصویر است که در یک ناحیه از کاغذ گذاشته شده و سپس آنها را برش می دهند. این معمولاً به نرم افزار طرح بندی خاصی نیاز دارد که به طور کلی هزینه اضافی دارد.

من مدتی از نرم‌افزار Mac ImageNest استفاده کرده‌ام [یادداشت‌های بررسی]، که در پردازش کاشی‌کاری تصویر، در حین چاپ با نرم‌افزار درایور چاپگر، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

در گذشته، من از نرم‌افزار Imageprint استفاده می‌کردم یک بسته کامل چاپ، نتایج عالی و احتمالاً ارزش آن را برای اپسون 9600 قدیمی‌ام 15 سال پیش دارد، اما با وجود طرفداران پر سر و صدا، این روزها به سادگی آن را نمی‌خرم. گزینه دیگری که من با Canon PRO-2000 به آن نگاه کردم، Mirage بود.

قبل از اینکه خیلی از چاپ های تودرتو روی کاغذ رول غافل شوید، به یاد داشته باشید که آنها نیاز به برش دارند.