مردی با خمیر ماستیک دهان رقیبان خود را بست

بسته به مواد و ترکیبات خاص به کار رفته در خمیر ماستیک، بین محصولات متفاوت است. به طور متوسط، بیشتر درزگیرها در عرض یک تا سه ساعت با لمس خشک می شوند.

با این حال، توصیه می کنیم حداقل ده ساعت (و در حالت ایده آل 24) قبل از اینکه آب بند در معرض تماس مستقیم آب قرار گیرد، صبر کنید.

بنابراین اگر از درزگیر سیلیکونی خود در بیرون استفاده می کنید، یک روز خشک را انتخاب کنید، حتی اگر برای استفاده در فضای باز مناسب باشد.

در صورت امکان از پرایمر استفاده کنید پرایمرها ماندگاری زیادی ندارند، اما می توانند به بهبود چسبندگی درزگیر شما کمک کنند.

خمیر

درزگیرهای سیلیکونی برای همیشه در لوله خود باقی نمی مانند، زیرا هنگامی که درزگیر در معرض عناصر قرار می گیرد. نازل ها را همیشه متصل نگه دارید و اگر در محیط گرم و مرطوب زندگی می کنید، درزگیر سیلیکونی خود را در یخچال نگهداری کنید.

درزگیرهای سیلیکونی در صورت قدیمی بودن ممکن است دستخوش تغییراتی شوند، خشک شدن طولانی‌تر طول می‌کشد و پس از ست شدن آن‌قدر بادوام نخواهند بود. مطمئن شوید که تاریخ انقضا را قبل از خرید یا روی لوله هایی که از قبل باز شده است بررسی کنید.

قبل از استفاده از درزگیر، سطوح را کاملاً تمیز کنید، زیرا باقی مانده ها می توانند از تشکیل پیوند جامد جلوگیری کنند. همچنین باید قبل از استفاده از خشک بودن سطوح اطمینان حاصل کنید.

اگر دو قطعه فلز را به هم می‌چسبانید، باید فشار وارد کنید تا مطمئن شوید که درزگیر یک پیوند قوی ایجاد می‌کند. توصیه می کنیم از یک گیره یا گیره برای محکم نگه داشتن قطعات روی هم استفاده کنید.