ماهی آکواریوم خاصی که از برجسته ترین ریاضیدانان هند شد

ماهی‌هایی که با سیانید صید می‌شوند عوارض جانبی پایداری نیز از خود نشان می‌دهند مانند بی‌حالی، از دست دادن اشتها، و آسیب اندام‌های داخلی و اغلب سلامت کمتری دارند یا به محض ورود به مخزن ماهی، دچار مرگ‌ومیرهای زودرس و ناگهانی می‌شوند.

قیمت ماهی آکواریوم با توجه به نوع باله هایی که دارند و همچنین زیبایی ظاهرشان متفاوت است.

در حالی که ماهیگیری سیانید در بسیاری از کشورهای هند اقیانوس آرام که ماهی های آکواریومی دریایی مورد علاقه ما در آنجا صید می شوند غیرقانونی است، اما همچنان ادامه دارد.

یک مطالعه اخیر حتی نشان داد که در اتحادیه اروپا، 15 درصد از ماهی های آزمایش شده خریداری شده از عمده فروشان ماهی های زینتی دریایی از طریق ماهیگیری سیانید صید شده اند.

این مثال‌ها دلایل قانع‌کننده‌ای برای چسبیدن به ماهی‌های پرورش‌یافته در اسارت دارند.

این می تواند راه حلی مسئولانه برای کاهش استرس بر روی جمعیت ها و زیستگاه های وحشی باشد اما به خاطر داشته باشید که بیش از 7000 گونه ماهی در سال تجارت می شود و همه آنها بیش از حد برداشت نمی شوند یا با روش های مخرب صید نمی شوند.

به عنوان مثال، گونه هایی مانند کرومیس سبز، در محدوده بومی خود به وفور یافت می شوند و به نظر می رسد که می توانند با برداشت محصول همگام شوند.

ماهی خود را بشناسید برای آشنایی با ماهی هایی که می خواهید بخرید کمی تحقیق کنید.

این یک ایده به طور کلی خوب است تا مطمئن شوید که می دانید چگونه به درستی از ماهی خود مراقبت کنید و در هر صورت به خوبی در مخزن شما قرار می گیرد.

اگر کمی حفاری اضافی انجام دهید، معمولاً می توانید نحوه برداشت ماهی را مشخص کنید.

می‌توانید از منابع بسیاری درباره پرورش ماهی آکواریومی اطلاعات بیشتری کسب کنید برای مثال، در اینجا یک پادکست عالی برای لذت گوش دادن شما وجود دارد.

از گونه‌هایی که به‌شدت در معرض خطر انقراض آکواریوم هستند، مانند ماهی‌های اژدر خط قرمز که در بالا ذکر شد، یا ماهی‌های دریایی محبوب مانند ماهی کارینال بانگگی اجتناب کنید.

مگر اینکه بتوانید تأیید کنید که ماهی‌تان در اسارت پرورش داده شده یا به‌طور پایدار برداشت شده است.

نام علمی ماهی را برای تایپ در نوار جستجو بدانید. اگر گونه مورد ارزیابی قرار گرفته باشد، انواع اطلاعات را در مورد بیولوژی ماهی خود خواهید یافت و حتی می توانید ببینید که جمعیت های وحشی با چه تهدیداتی روبرو هستند. برای برخی از گونه ها، اطلاعات زیادی در مورد نحوه صید ماهی به طور سنتی وجود دارد.