لباس چرم بچه گانه که به قیمت جان کودک تمام شد

لباس چرم بچه گانه تهیه شده با چرم مصنوعی معمولاً آلوده ترین چرم داخل لباس به دلیل روغن های بدن است و چه در حال شستشو در کیسه توری و چه با دست باشید، لباس را از داخل بچرخانید تا محلول شوینده و آب به راحتی به سطح داخلی برسد.

در صورت شستن با دست، لباس را با آب بشویید و به آرامی آن را بشویید و بگذارید پنج دقیقه دم بکشد و چرخه حساس را روی یک واشر انتخاب کنید و سرعت چرخش را برای چرخه نهایی کاهش دهید.

با آب سرد بشویید

لباس های شسته شده با دست را در آب سرد بشویید تا جایی که کفی باقی نماند و باقی مانده مواد شوینده اضافی روی چرم مصنوعی می تواند باعث سفت شدن و ترک خوردن آن شود و همیشه دستگاه را با آب سرد بشویید. نرم کننده پارچه اضافه نکنید.

لباس چرم بچه گانه

چرم مصنوعی هوا خشک

هرگز چرم مصنوعی را در خشک کن قرار ندهید و ژاکت ها را روی یک چوب لباسی محکم آویزان کنید و بگذارید تا خشک شوند و دامن ها و شلوارها را می توان روی حوله های جاذب آویزان کرد یا به صورت صاف خشک کرد.

خشک کردن می تواند تا 24 ساعت طول بکشد و اقلامی که مرتباً خشک شده اند را صاف کنید و لباس را با یک پارچه میکروفیبر نرم و جاذب پاک کنید تا زمان خشک شدن سریعتر شود.

هنگامی که لباس خشک شد، مقدار کمی روغن بچه، زیتون یا نارگیل را روی یک پارچه نرم استفاده کنید تا چرم مصنوعی را نرم کنید و این کار چرم مصنوعی را انعطاف پذیر نگه می دارد، از ترک خوردن و لایه برداری جلوگیری می کند و به رفع چین و چروک کمک می کند.

چرم مصنوعی می تواند بوهای تند مانند دود سیگار، عرق یا بوی آشپزی را در خود نگه دارد و اما اینها با کمی زمان و جوش شیرین به راحتی پاک می شوند.