لامپ شمعی کم مصرف عامل اصلی کمبود ویتامین دی در خانمها

محصولات لامپ شمعی کم مصرف که به سمت نوک باریک می شوند و به جای لامپ کلاسیک ظاهر نور شمع دارند، برای ظاهری دلپذیر در سیستم های روشنایی باز ترجیح داده می شوند.

علاوه بر مدل‌های کلاسیک لامپ‌های شمعی با شکل تخم‌مرغ، مدل‌هایی با انتهای نوک تیز یا خمیده نیز وجود دارند.

دستگاه های روشنایی تولید شده مطابق با سوکت های E14 و E27 دارای مفهوم رشته ای یا LED هستند.

لامپ های شمعی ال ای دی که با صرفه جویی در مصرف انرژی خود را برجسته می کنند، برای استفاده در بسیاری از مکان ها از آباژور گرفته تا لوستر، از دیوارکوب تا چراغ کار مناسب هستند.

علاوه بر رنگ‌هایی که اغلب ترجیح می‌دهند مانند سفید، زرد و نور روز، مدل‌های لامپ شمعی ال‌ای‌دی، که به لطف فناوری RGB، روشنایی را در رنگ‌های رنگین کمانی فراهم می‌کنند، نیز برای ایجاد یک فضای سرگرم‌کننده استفاده می‌شوند.

لامپ شمعی کم مصرف

به ویژه، مدل‌های RGB که از میلیون‌ها تن رنگ پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل کنترل شوند و همچنین به کاربران این فرصت را می‌دهند که جلوه‌های خود را ایجاد کنند.

اگر شما هم به دنبال یک لامپ با فرم متفاوت برای ظاهر تزئینی و نورپردازی رمانتیک هستید، می توانید با کمک Akakçe به انواع لامپ های شمعی برسید و متناسب با بودجه و نیاز خود لامپ را انتخاب کنید.

ویژگی های لامپ شمع

لامپ های شمعی که با سوکت های نازک و ضخیم طراحی شده اند، انرژی الکتریکی را به نور تبدیل می کنند و نور زیبایی را ارائه می دهند.

در محصولات لامپ شمعی که جایگزین های رشته ای و LED مانند لامپ های کلاسیک را ارائه می دهند، قسمت شیشه ای دارای شکل تخم مرغی، نور شمع و شعله مانند است.

نور تولید شده به دلیل شکل خاص خود به گونه ای متفاوت پخش می شود و در نتیجه ظاهری به گونه ای می شود که گویی شمعی در محیط می سوزد.