عجیبترین قوانین درمورد لامپ زنون جنسیس در دنیا که تا به حال نشنیده اید

لامپ زنون جنسیس چند سال پیش در خودروهای بازار اروپا و فرانسه ظاهر شدند بنابراین، آنها به اندازه مدل های led محبوب شده اند، آنها در اتومبیل های سواری محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و دیگر فقط برای اتومبیل های اسپرت در نظر گرفته نمی شوند.

در این مقاله متوجه خواهید شد که چراغ های جلو زنون چگونه کار می کنند، بین چراغ های جلو زنون یا led چه چیزی را انتخاب کنید و قیمت چراغ های جلو زنون چقدر است!

عملکرد چراغ جلو زنون

زنون گازی است که در قرن نوزدهم کشف شد و تنها در سال 1999 در یک لامپ گنجانده شد و هنگامی که جریان اعمال شده بین دو الکترود بیشتر از 20000 ولت باشد، این گاز روشن می شود.

لامپ زنون جنسیس

زنون در مقایسه با یک لامپ هالوژن معمولی در یک وسیله نقلیه سودمند است زیرا سه برابر بیشتر روشن می شود و مصرف کمتری دارد (30 تا 45 وات در مقایسه با 55 وات برای هالوژن) یک طرف مایل به آبی به چراغ های جلوی شما می دهد.

با این حال، چراغ‌های زنون به اندازه کافی گرم نمی‌شوند تا برف موجود در سطح خود را یخ‌زدایی یا ذوب کنند بنابراین باید به واشر چراغ جلو مجهز شوند تا به درستی تمیز شوند.

علاوه بر این، از آنجایی که از نظر نورپردازی قدرتمند هستند، دارای یک تثبیت کننده هستند که از خیره شدن سایر کاربران جاده جلوگیری می کند.

همچنین مدل هایی از چراغ های جلو به نام bi-xenon وجود دارد که به این معنی است که چراغ های جلو و چراغ های جلوی خودرو با همان ماژول طرح ریزی ساخته شده اند. مجهز به بالاست زنون واحد، توزیع نور زیادی در یک منطقه محدود دارند.

در نهایت، در مدرن‌ترین خودروها، چراغ‌های زنون به یک سیستم جهت‌دار متصل می‌شوند تا هنگام تغییر مسیر، مانند یک پیچ، دید مطلوبی را ایجاد کنند.