شیرآلات بهداشتی شایان منبع درآمد اداره آب و فاضلاب

شیرآلات بهداشتی شایان هوشمند وابسته به ایده کار آن بر وجود سنسوری است که باز و بسته شدن شیر را برای مدت کوتاهی با استفاده از اشعه مادون قرمز کنترل می کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستان خود را از زیر شیر آب رد کنید.

شیرهایی که با حسگر لیزری اعم از برقی یا باتری کار می کنند، مناسب برای استفاده در حمام.

شیر آب را می توان کنترل کرد تا به سادگی با گذراندن دست از نزدیک واحد حسگر بدون نیاز به لمس شیر، به طور خودکار روشن یا خاموش شود، که به کاهش عفونت و انتقال بیماری کمک می کند.

این دستگاه از فناوری خاموش شدن خودکار پشتیبانی می‌کند، که اگر باز شدن شیر آب از بیش از 60 ثانیه بیشتر شود، به طور خودکار شیر آب را خاموش می‌کند که تا حد زیادی به کاهش هدر رفت آب کمک می‌کند.

همچنین با مواد بادوام و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی طراحی شده است که سال‌ها دوام می‌آورد و آزمایش‌های کیفی زیادی را پشت سر گذاشته است.

شیرآلات بهداشتی شایان

قسمت بیرونی از روی با روکش فلز ساخته شده است و قسمت داخلی از پلاستیک پلی آمید درمان شده ساخته شده است.

نکات مراقبتی و نظافتی

از استفاده از پودر پولیش مخلوط کن، اسفنج های پشم فولادی و هرگونه ابزار تیز خودداری کنید تا باعث خراشیدگی مخلوط کن نشوید.

از یک پارچه تمیز برای خشک کردن مخلوط کن استفاده کنید.

می توانید از یک پارچه نرم مرطوب شده در آب صابون ملایم برای تمیز کردن استفاده کنید، مشروط بر اینکه حاوی مواد شیمیایی نباشد که باعث ساییدگی رنگ شود.

اخیراً شیرآلات هوشمندی که با استفاده از سنسور هوشمند خودکار کار می‌کنند، به دلیل ویژگی‌های فراوانی که در آنها وجود دارد، بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

شیرآلات هوشمند به راحتی نصب می شوند، به خصوص آنهایی که با باتری کار می کنند، زیرا می توانید به سادگی با پیروی از دستورالعمل های نصب ارائه شده توسط سازنده، آنها را نصب کنید.