ست حوله دخترانه مرموزی که صاحبان خود را ثروتمند می کند

ست حوله دخترانه تری یکی از محبوب ترین محصولات در بین انواع منسوجات خانگی است، همچنین به عنوان حوله آشپزخانه و حمام، برای حمام و سونا و فقط برای خشک کردن دست استفاده کنید، اما برای خرید محصولی با کیفیت باید قوانین خاصی را بدانید و رعایت کنید.

  • سازنده:

از فراوانی تولید کنندگان، می توانید گیج شوید، اما توصیه می شود که اولویت را به شرکت های معروف و مارک های جهانی بدهید چرا که، کشورهای تولید کننده مانند مصر، پاکستان و ترکیه بسیار محبوب هستند.

پنبه با کیفیت بالا در آنجا برای ساخت تری تولید می شود، اما قیمت ها البته بالا و حتی اغراق آمیز است و نوع نخ نیز وظیفه جذب را بر عهده دارد.

در کل 4 نوع وجود دارد – رشته های تک، دوتایی، پیچ خورده و شانه شده.

اعتقاد بر این است که رشته های شانه شده بهترین جذب رطوبت را دارند همچنین، میزان جذب حوله به طول شمع “درست” بستگی دارد.

ست حوله دخترانه

  • پشته:

حوله های تری افراط را دوست ندارند و شما نباید شمع خیلی بلند (بیش از 8 میلی متر) یا شمع خیلی کوتاه (3.5 میلی متر یا کمتر) را انتخاب کنید.

این رویکرد بسیار ساده توضیح داده شده است.

شمع بلند، اگرچه رطوبت را به خوبی جذب می کند و یک تصور دلپذیر از تراکم ایجاد می کند، به عنوان یک قاعده، پس از شستشو به سرعت نمایش خود را از دست می دهد.

اما شمع کوتاه جذب رطوبت ضعیفی را فراهم می کند و این حوله به سرعت خیس می شود.

  • تراکم:

به طور متوسط، یک حوله حوله ای می تواند تا سه سال دوام بیاورد اما با این حال، این بسیار دور از حد است و برای افزایش طول عمر، باید چگالی مناسب را انتخاب کنید.

محصولات با چگالی کم (300 گرم / متر مربع و کمتر) به سرعت غیر قابل استفاده می شوند، بنابراین، شما باید آنهایی را خریداری کنید که شاخص بالاتری دارند.