سالاد نخود باغی با چند مشت برگ نعنا تازه

سالاد نخود
چند مشت نخود باغی را کمی بخارپز کنید.
با یک مشت کوچک برگ نعنا یا ریحان تازه و تکه های پنیر فتا یا حلومی پخته شده بریزید.
قبل از سرو با روغن زیتون فرابکر و آب لیمو بپاشید.
دال بر پایه نخود

با تفت دادن پیاز، سیر، زنجبیل تازه محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی و فلفل دلمه ای با ادویه هایی مانند زیره یا زردچوبه، یک خوراک اساسی درست کنید.
مقداری نخود سیاه کنسرو شده را آبکش کرده و بشویید و به همراه ۱ تا ۲ فنجان آب به تابه اضافه کنید.
آنقدر بجوشانید تا نخودها گرم شوند و سبزیجات نرم شوند. با برنج قهوه ای یا نان پیتا کامل سرو کنید.
خلاصه
نخود فرنگی دارای طیف وسیعی از فواید تغذیه ای است عکس اتو جیوه دار که شامل محافظت از سلامت قلب و روده و کاهش خطر ابتلا به سرطان می شود. آنها همچنین منبع خوبی از پروتئین و آهن هستند، به خصوص در رژیم غذایی گیاهی.

انواع مختلفی از نخود فرنگی وجود دارد که افراد می توانند به راحتی آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانند. افراد بسته به تنوع می توانند نخود فرنگی را به صورت خام یا پخته در سوپ، خورش یا سالاد بخورند.

آخرین بررسی پزشکی در 18 ژانویه 2022 انجام شد

پودر پروتئین نخود یک منبع گیاهی پروتئین جدا شده از نخود فرنگی است. انواع مختلفی وجود دارد که عاری از آلرژن‌های رایج و گیاهخوار و گیاهخوار هستند.
پودر پروتئین نخود چیست؟
نخود فرنگی منبع مناسبی از پروتئین است. پودرهای پروتئین آب نخود برای سرفه نخود مصرف این نوع پروتئین را راحت و در دسترس می کند. هضم و استفاده از پروتئین نخود برای بدن نسبتاً آسان است و آن را به یک انتخاب محبوب پروتئینی مبتنی بر سبزیجات تبدیل می کند.

انواع مختلفی از پودر پروتئین نخود فرنگی در بازار وجود دارد. این شامل:

پروتئین نخود فرنگی ایزوله: این نوع بیشتر ترکیبات لباس کردی زنانه سنندج دیگر موجود در نخود را حذف می کند و فقط پروتئین را پشت سر می گذارد.
کنسانتره پروتئین نخودفرنگی: این واریته ممکن است همچنان حاوی ترکیبات دیگری از نخود فرنگی باشد، اما همچنان محتوای پروتئین بالایی دارد.
هیدرولیزهای پروتئین نخود: هیدرولیزها محصولاتی هستند که از فرآیندهای خاصی برای تجزیه بخشی از پروتئین استفاده می کنند، مانند گرما، اسید یا آنزیم ها.

  • منابع:
    1. ?What are the health benefits of peas
  • تبلیغات: 
    1. چه افرادی می توانند از ماسک استفاده کنند
    2. در مراسم عروسی، النگوهای قرمز استفاده می‌شوند
    3. راهنمای برای خریدن بهترین ماسک
    4. تاریخچه روغن حیوانی