در برنج صدری ماده ای وجود دارد که موجب پیشگیری از آرتروز می شود

باید گفت ما مجموعه‌ های تلویزیونی را برای آموزش و ایجاد انگیزه در کشاورزان برنج برای بازگرداندن تنوع زیستی و خدمات اکوسیستم با کاهش استفاده از حشره‌کش و پرورش گیاهان گلدار غنی از شهد روی دسته‌ها و حاشیه‌های برنج آغاز کردیم.

فلور روی دسته ها پناهگاه،میزبان های جایگزین و گرده را برای حفظ جانوران طبیعی دشمن برای محافظت از محصول برنج صدری فراهم می کند.

به عنوان مثال، پارازیتوئیدهای میمارید گیاه‌خواران روی میزبان‌های جایگزین روی دسته‌ها زندگی می‌کنند، جیرجیرک‌هایی که شکارچیان وحشی تخم‌های آفات هستند در زیستگاه‌های دسته‌ای که تحت سلطه Bracharia mutica و علوفه در مزارع برنج در شب تولید می‌شوند.

de Kraker و همکاران، و عنکبوت ها نیز از چنین زیستگاه هایی برای سرپناه و پرورش استفاده می کنند. همراه با ممانعت از اسپری حشره کش در مراحل اولیه کشت، خدمات کنترل بیولوژیکی بیشتر افزایش یافته است.

برنج

این شیوه‌ها به‌عنوان «مهندسی زیست‌محیطی» نامیده می‌شوند و مجموعه تلویزیونی مهندسی محیط‌ زیست با استفاده از مفاهیم آموزش سرگرمی توسعه داده شد.

مقاله حاضر توسعه مجموعه های تلویزیونی، پیام های انگیزشی، بررسی ارزیابی و تغییرات در متغیرهای کلیدی نظارت شده را توصیف می کند. یک فرآیند تعامل چند ذینفع اصلاح شده از Escalada و Heong (2012) در تحقیق شکل دهنده، طراحی و توسعه اتخاذ شد.

مجموعه های تلویزیونی، برنامه راه اندازی، اجرای پشتیبانی روی زمین و بررسی ارزیابی. ذینفعان درگیر از تحقیقات، دانشگاه ها، ترویج، ایستگاه تلویزیونی، تولیدکنندگان ویدئو و مقامات دولتی محلی بودند.

یک مکانیسم کمک مالی ایجاد شد که در آن ایستگاه تلویزیونی استانی Vinh Long از مدیریت زمان پخش و توسعه برنامه در چهل قسمت پشتیبانی کرد، موسسه بین المللی تحقیقات برنج (IRRI) از تولید ویدئو و فعالیت های تحقیقاتی و دولت محلی Vinh Long حمایت کرد.

تامین مالی مراسم راه اندازی و فعالیت های روی زمینی. فیلمنامه نویسان تیم تولید ویدیو، در گفتگو با تیم فنی تحقیق و توسعه، خطوط داستانی هر قسمت را توسعه دادند و تیم فنی سپس قسمت ها را ویرایش و نهایی کردند.