تشک نمدی جدید + مشخصات بسته بندی عمده فله

در این مقاله می خواهیم، مشخصات تشک نمدی جدید که از پشم گوسفند تولید شده و به دو طریق طبیعی و صنعتی تولید و روانه‌ی بازار‌ می‌گردد، را بیان نماییم. این تشک ها به صورت یک نفره در سایز 185*85 سانتی متر و یا در سایزهای دونفره 160* 200 سانت تولید می‌گردد. ضخامت استاندارد آن ها حدود یک و نیم سانتی متر است، ولی با ضخامت های گوناگون نیز قابل سفارش و تولید است.

تشک نمدی جدید + مشخصات بسته بندی عمده فله

فروش تشک نمدی نوزاد

فروش تشک نمدی نوزاد تشک نمدی نوزادی مرغوب، توسط تولید کنندگان این محصول، برای مشتریان عمده، ارسال می گردد و کسانی که در زمینه صادرات انواع کالای خواب نوزادی فعالیت دارند یا ارائه کننده آن در داخل کشور هستند، می توانند این تشک ها را به خریداران خود ارائه نمایند.

فروش تشک نمدی نوزاد مرغوب در عمده فروشی های این محصول انجام می گردد و شما به عنوان کسی که می خواهید، این تشک را خریداری نمایید، می توانید با مراجعه سایت های اینترنتی، اولا اطلاعات خود را در مورد این تشک به مقدار زیادی افزایش داده، ثانیا طرح ها و مدل های مختلف این محصول را در سایت مشاهده کرده و از بین آنها، گزینه مورد نظر را سفارش دهید، تا در اولین فرصت برای شما ارسال گردد.

فروشندگان محترم با خرید از عمده فروشی ها، کمترین قیمت را برای هر تشک پرداخت می نمایید و این می تواند به آنان کمک کند تا صادرات آن را نیز به خوبی انجام دهند و به عنوان محصولی بی رقیب، آن را با قیمتی بسیار عالی، به مشتری های خود ارائه نمایند و سود بسیار خوبی، کسب نمایند. همچنین در داخل کشور نیز، نیاز مشتریان به این محصول باکیفیت را تامین کنید.

فروشگاه های سیسمونی و لوازم نوزادی از جمله مراکزی می باشند، که خریدار این محصول از توزیع کنندگان هستند. تشک های نوزادی که با نمد صنعتی تولید می‌گردند، قیمت پایین تری در مقایسه با تشک های نمدی طبیعی را دارا می باشند. گروهی از مراکز اینترنتی هم، جزو توزیع کنندگان انواع تشک‌ نوزادی نمدی بوده و محصولاتی را که دارای کیفیت بالا و طرح های متنوع، می باشند با قیمتی مناسب، در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار خواهند داد.

این مدل تشک ها بسیار راحت بوده و قابل استفاده در محل‌های مختلف می باشد. فروش مستقیم تشک نمدی نوزادی با بهترین کیفیت و بدون حساسیت در فروشگاه ها نیز انجام می‌ گردد، تا بدون هیچ واسطه گری، محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب، خریداری نمایید.

این عرضه کنندها، انواع تشک های بسیار زیبا و باکیفیت را در مدل های گوناگون، در اختیار داشته و به این ترتیب می توانند، پاسخگوی انواع سلیقه ها باشند . تشک های نمدی در انواع ابعاد و سایزهای مختلف تولید می گردند و از این نظر می توانند برای افراد مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. به گونه ای که در انواع یک نفره، دو نفره، نوجوان و نوزادی نیز وجود خواهد داشت و می توانند به عنوان تشکی بسیار طبی و سالم مورد استفاده باشد.

ابعاد تشک ها برای افراد مختلف می تواند،‌ کاملا متفاوت گردد، به گونه ای که برای نوزادها، استاندارد ویژه ای برای این تشک تعریف می‌کنیم. مثلا بهترین انواع تشک نمدی مرغوب نوزادی، دارای ابعاد ۷۰*۱۳۰ و ۷۰*۱۳۵ سانتی متر می باشد و این طول و عرض می تواند، تا پایان سن نوزادی، بسیار مناسب و ایده آل محسوب شود.ابعاد ذکر شده برای همه نوزادان، با سن و جثه متفاوت، می تواند بسیار مناسب باشد. به این ترتیب این ابعاد می تواند، به نیازهای نوزادان، جهت داشتن تشکی که برای سن و سال آنها مناسب می باشد، پاسخ دهد و همه قسمت های بدن آنها را به خوبی تحت پوشش قرار داده، تا هیچ جایی از بدن آنها روی زمین نباشد.

ضخامت این تشک‌ تاثیری بر کارایی آن ندارد و روی تشک تخت هم می توان آن را پهن نمود. ابعاد تشک نمدی، برای تخت نوزاد ۱۳۰× ۷۰ یا ۱۳۰×۷۵ می باشد. معمولا ابعاد تشک ها بر اساس ابعاد تخت، تغییر می کند‌ و ابعاد آن ها به گونه ای بوده، که به خوبی در تخت فیکس خواهد شد و هیچ جایی را خالی نخواهد گذاشت، تا نوزاد در حین خوابیدن، حس راحتی داشته باشد.

این مدل تشک ها بسیار راحت بوده و قابل استفاده در محل‌های مختلف می باشد. فروش مستقیم تشک نمدی نوزادی با بهترین کیفیت و بدون حساسیت در فروشگاه ها نیز انجام می‌ گردد، تا بدون هیچ واسطه گری، محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب، خریداری نمایید.

خواب آرام و راحت می تواند نقش‌ مهمی را، در رشد طبیعی و مطلوب نوزاد ایفا نماید. از آنجا که نوزادان تحرک کمی داشته و بیشتر در حالت خوابیده و دراز کش می باشند، باید تشکی مناسب در زیر آن ها قرار گیرد. از عواملی که سبب راحتی و آرامش نوزاد می شود، تشک با زیر انداز می باشد. توجه داشته باشید که ابعاد و اندازه تشک ها هم جزو مواردی بوده، که افراد باید در هنگام خرید به آن توجه نمایند.

نمد، خود دارای مدل های مختلفی بوده و به صورت طبیعی و صنعتی تولید می گردند. نمد طبیعی، از فراورده های پشم گوسفند می باشد، که عایق رطوبت است و هر گونه رطوبت را هم به خوبی جذب می نماید. نمد های صنعتی از ترکیب الیاف طبیعی و مواد مصنوعی می‌باشد.

تشک نمدی زیبا

تشک نمدی زیبا از آن جایی که امروزه تشک نمدی و تشک مسافرتی زیبا، به دلیل جذابیت و خواص فراوانی که دارا می باشند، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، بنابراین برای طراحی و تولید آنها از طرح های گوناگون، زیبا و جذاب استفاده می نمایند. تشک نمدی، در انواع رنگ ها و مدل های گوناگون، در بازار موجود می باشد، که افراد می توانند بر حسب سلیقه ی خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

البته این تشک های نمدی، دارای طول عمر بالاتری نسبت به بقیه تشک ها هستند و طبق تجربیاتی که وجود دارد، این نمدها تا سال های طولانی نیز کارایی و دوام خواهند داشت. تشک های نمدی در انواع مختلف‌ بوده و بر اساس نوع عملکردی که دارا می باشند، محل قرار گیری آن ها کاملا متفاوت می باشد. این تشک ها به علت خاصیت درمانی و طبی موجود در پشم طبیعی، با تشک های صنعتی متفاوت بوده و به صورت فراوان، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بسته بندی تشک نمدی جدید

بسته بندی تشک نمدی جدید بسته بندی تشک های نمدی جدید، در واحد های تولیدی با استفاده از بهترین ماشین آلات روز دنیا و بهره گیری‌ از متد جدید، صورت می‌ گیرد. بسته بندی ها، در اندازه ها و طرح های مختلف‌ می باشد. بسته بندی ها،‌ متناسب با سایز تشک ها می تواند بزرگ یا کوچک شود. طرح ها نیز می تواند، در رنگ بندی های‌‌ مختلف صورت بگیرد. بسته بندی ها می بایست به گونه ای باشد، که فرد را برای خرید آن محصول ، ترغیب نماید. بنابراین می توان گفت، به میزانی‌ که بسته بندی ها، جدید، شیک و جذاب باشند، موجب افزایش فروش تشک ها‌ می‌گردد.

تشک نمدی جدید

تشک نمدی جدید همان طور که پیش تر‌ توضیح دادیم، تشک های نمدی از الیاف طبیعی مانند پشم قابل تولید می باشند. تشک های نمدی جدید در واحد های تولیدی با استفاده از فشارهای بالا تولید می گردند، که درصد ماندگاری و مقاومت محصول را، افزایش می دهد. این تشک ها برای کمر درد، بسیار مفید می باشند.

به طور کلی از نمد علاوه بر تولید تشک،‌ در ساخت و تولید انواع زیر انداز، عروسک سازی، فرش و گلیم نیز،‌ استفاده می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصولات نمدی نیز این می‌باشد، که آلودگی را فوق العاده کم به خود جذب می نماید و نیز دیرتر کثیف خواهد شد. این محصولات بسیار با دوام، سبک و محکم می باشند؛ به همین دلیل از لحاظ خراب شدن، آن ها جزو محصولاتی هستند که می توانید سالیان سال، از آن استفاده خوبی نمایید.

خرید عمده تشک نمدی اصفهان

خرید عمده تشک نمدی اصفهان همان طور که اطلاع دارید، یکی از صنایع دستی های کشور ما تشک نمدی می‌‌باشد، که روزانه طرحهای جدید آن،‌ در بازارهای اصفهان به صورت عمده و با قیمت ارزان پخش و عرضه می گردد. این نوع از تشک ها معمولا، با پشم و سالامبور گوسفندی تهیه می گردند و حجم پشم استفاده شده در آن ها، به سلیقه شخصی شما بستگی خواهد داشت و با هر میزان که دلخواه شما باشد قابل سفارش و تولید می‌باشد.

یکی از بهترین راه ها برای ضمانت سلامتی، خرید تشک نمدی از بازار اصفهان، به صورت عمده و یا جزئی برای خود یا خانواده است. شما می توانید خرید خود را، به صورت اینترنتی و یا حتی حضوری انجام داده و پس از دیدن و مطمئن شدن از جنس محصول، تشک‌ را خریداری نمایید. امروزه این تشکها به دلیل ظاهر ساده ای که دارند ممکن است، از نظر جذابیت و زیبایی مورد توجه مردم نباشد. با توجه به فواید بی شمار این محصول، کافی است یک نوع پارچه نخی ساده و یا طرح دار را به عنوان روکش برای این تشک تهیه کرده و روی تشک بدوزید و سپس با خیال راحت آن را به عنوان‌ زیر‌انداز استفاده نمایید، زیرا با این کار هم ظاهر کاملا زیبایی پیدا می‌کند و هم از فواید بسیار آن، می توانید استفاده نمایید.

با توجه به پیشرفت روزافزونی، که در عرصه تولید سرویس خواب و انواع تشک در کشور پیش‌ آمده است،‌ تولید کنندگان تمام سعی خود را برای عرضه بهترین نوع این تشک ها، در طرح های مختلف و جدید انجام می‌دهند و بی شک این امر در جهت جلب رضایت‌ خریداران خواهد بود. در نهایت باید بیان نماییم، که تشک های نمدی با توجه به الیاف طبیعی و فواید آن گزینه کاملا مناسب تری برای پخش و عرضه در بازار داخلی بوده و بدون شک تولید کنندگان این محصول، مشتری های وفادار خود را در هر زمانی دارا خواهند‌ بود.

تولید تشک نمدی

تولید تشک نمدی تولید تشک نمدی دارای مراحلی می باشد، که آن مراحل را به صورت مختصر، شرح خواهیم داد:

  1. در ابتدا بهترین نوع پشم، از دامداران خریداری می گردد.
  2. بعد از حلاجی و ضدعفونی و گردگیری شدن پشم، قالب گیری دستی پشم در اندازه و شکل و ابعاد مختلف، انجام خواهد گرفت.
  3. مرحله بعد مالش و کوبش پشم و آغشته نمودن آن با آب و صابون بر روی یک حصیر است، که در نهایت نمد تولید می گردد.
  4. بعد از تهیه نمد و شستن کامل و خشک کردن آن،‌ نمد را به ابعاد دلخواه برش داده و دور دوزی کار انجام می گیرد.
  5. نمد های تهیه شده، جهت تولید تشک‌های نمدی به کارخانجات تولید کننده ی این محصول، ارسال شده و پس از گذر از ماشین آلات مخصوص، در نهایت تشک‌های نمدی تولید می شوند.

فواید تشک نمدی

فواید تشک نمدی از جمله فواید تشک نمدی، که پیش تر نیز توضیحات مختصری بیان نمودیم، عبارت است از:

  • تشک نمدی عایق آب بوده و قدرت جذب بالایی را دارا می باشد. در فرایند ساخت نمد، این محصول را بخارپز کرده و تحت فشار بسیار بالایی قرار می‌دهند. از همین رو رطوبت هوا، هیچ گونه مشکلی برای این محصول ایجاد نخواهد کرد.
  • تشک نمدی سبک می‌باشد. شما می ‎توانید به راحتی از این تشک ها استفاده نموده و آن را در اماکن مختلف جابه جا نمایید. به همین دلیل، از نمد در ساخت روکش مبلمان، تشک و زیرانداز استفاده می گردد.
  • تشک های نمدی به دلیل این که نمد یک محصول طبیعی و ارگانیک می‌باشد. احساس نزدیکی با طبیعیت را به شما انتقال می دهد.
  • تشک ‎های نمدی به شدت کیفیت خواب را افزایش خواهند داد و به راحتی می توان از آن ها برای استفاده ی روزمره، بهره گرفت.
  • شست و شوی تشک نمدی آسان می باشد. اگر به هر دلیلی، زیرانداز یا تشک نمدی شما کثیف شد ، شما می توانید با استفاده از مقداری آب گرم و صابون، آن را تمیز کنید.
  • هنگام خوابیدن روی تشک نمدی، توزیع بار وزن بدن روی آن، یکنواخت می گردد.
  • از متمرکز شدن تنش بر روی بخش خاصی از بدن، جلوگیری می کند.
  • موجب تسکین درد کمر می گردد.
  • گرفتگی عضلات را تسکین‌ می بخشد.
  • گردش خون، به راحتی انجام خواهد گرفت.
  • در نهایت تشک های نمدی با خواص طبی فوق العاده، به تمامی افرادی که از درد دیسک کمر رنج می برند، توصیه می گردد.

اگر قصد خرید این تشک نمدی جدید را دارید بهتر است،‌ ابتدا تشک های گوناگون و مشخصات آن ها بررسی نموده سپس با کسب اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصولی با قیمت بسیار مناسب، اقتصادی و با کیفیت مطلوب نمایید. این محصول علاوه بر بسته بندی زیبا و مناسب، قابلیت شستشو را دارا می باشد.

برخی از واحد های تولیدی، اقدام به فروش تشک‌های نمدی به صورت عمده و فله می نمایند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصولات، نسبت به خرید فله اقدام نمایید. اگر در زمره ی افرادی قرار دارید که بر روی کیفیت حساس هستند، به شما توصیه می کنیم به خرید محصول از فروشگاه های معتبر بپردازید.