تشک نمدی تک دونفره

تشک های نمدی از گذشته تاکنون در بین مردم رواج داشته اند و استفاده از آنها در محیط های مختلف امکان پذیر است. تشک نمدی تک نفره دو نفره دو نمونه از تشک های هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرند. خرید و فروش این محصولات از طریق فروشگاه های آنلاین در کمترین بازه زمانی صورت می گیرد و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تشک نمدی تک دونفره

تشک کناره نمدی

تشک کناره نمدی تشک کناره نمدی معمولاً در اماکن عمومی و سنتی مانند رستوران، سفره خانه، قهوه خانه و دیگر مراکز سنتی کاربرد بسیار زیادی دارند. تولید این محصولات در کرج، شیراز، اصفهان و غیره انجام می شود. آن ها با استفاده از پارچه های مخمل شیک و دیگر پارچه های ساده مورد پوشش قرار می گیرند، کناره های نمدی با استفاده از نمد درجه یک تولید می‌ شوند.

انواع نمد هایی که به کار می روند، از نوع اصلی هستند و بسیار نرم می باشند. طراحی های زیبای این کناره ها باعث شده که از گذشته تا کنون در بین مردم محبوبیت بسیار زیادی داشته باشند. این محصولات همچنین به عنوان تشک مهمان نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان گفت که قیمت ارزان آن ها باعث خرید راحت این محصولات شده است.

تولید این محصولات با استفاده از پارچه های مخمل شانل انجام می شود و باعث جلب توجه مصرف کننده ها جلب شده است . این محصولات به راحتی تولید می‌ شوند و قسمت زیره آن ها با پارچه های ساده پوشش داده شده و برای قسمت رویه از مخمل شانل استفاده می شود . جنس این پارچه ها از الیاف های اصلی می باشد و دارای کیفیت بسیار زیادی هستند. قیمت این محصول رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد، هر چه این جنس ها بهتر و بادوام تر باشد، این محصولات طول عمر بیشتری خواهند داشت.

این محصولات طرفداران بسیار زیادی دارند و مخمل های شانل که در این محصولات به کار برده می شود، توسط صنایع مختلف تولید می شوند و آمیختگی این هنر با انواع زیر انداز های صنعتی دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و بسیار ایده آل می باشند. مخمل های شانل دارای قیمت مناسبی هستند و با توجه به این قیمت ها می توان خرید آن‌ ها را انجام داد. از دیگر گزینه های مهم در مورد آن ها وزن سبک این محصولات و قابلیت جا به جایی راحت آن ها می باشد.

این محصولات را می توان به راحتی در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار داد. از دیگر گزینه ها شست و شوی آسان این محصولات می باشد. آن ها به راحتی مورد شست و شو قرار می‌گیرند و تمامی لکه ها و آلودگی های روی این محصولات از بین می‌ روند. کناره های نمدی را می‌ توان توان با خیال راحت خریداری کرده و هرگز دچار پشیمانی نشد.

انواع این کالا ها به صورت تک نفره و دو نفره عرضه می شوند، پر فروش ترین نوع این محصولات کناره های نمدی و مخملی هستند. این محصولات دارای دوام بالایی می باشند و با توجه به تکنولوژی و گسترش صنعت کیفیت این محصولات نیز بیشتر می گردد. نمد داخل این محصولات از پشم گوسفندان تولید می شود و هیچ گونه بافتی درون آن ها صورت نمی گیرد، برای تولید این نمد ها پس از تمیز کردن پشم ها اقدام به جدا سازی دانه های آن ها کرده، سپس این محصولات را در قالب ها تحت تاثیر فشار و حرارت قرار می دهند و محصول تولید می گردد. هر چه فشار بیشتر باشد، نمد بهتر درست می شود.

تولید این محصول در کشور ما به راحتی صورت می گیرد، این محصولات در گذشته بیشتر به صورت دستی تولید می شدند و فرایند کار بسیار سخت و زمان بر بود، اما امروزه در انواع کارخانجات با استفاده از مواد اولیه مرغوب این فرایند انجام شده و تولید کالا ها صورت می گیرد. بهترین انواع محصولات تولید شده از طریق سایت های اینترنتی در اختیار مصرف کننده قرار داده می‌شود و ویژگی های آن ها عنوان می گردد.

بهترین اجناس درجه یک به روش های مختلفی تبلیغ می‌ شوند، صاحبان کارخانه های تولیدی از محصولات خود در فضای مجازی رونمایی می‌ کنند و امکان خرید را فراهم می سازند. در این فضا ها می توان عکس و کلیپ و دیگر ویژگی های محصولات از طریق پیج های اینستاگرامی تبلیغ نمود همچنین به روش های حضوری مانند چاپ بنر، تیزر و یا طراحی کارت های ویزیت نیز می توان بیزینس خود را به جهانیان معرفی کرد. با سایت های مجازی کالا درب منزل تحویل داده می‌ شود و نیازی به جابجایی برای این خرید نیست. در این روش ها دست واسطه ها و دلالان از بازار کوتاه شده است و سایت های اینترنتی مانند پل ارتباطی عمل می کند و ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده را فراهم می سازند.

فروش این محصولات به صورت حضوری نیز امکان پذیر می باشد، در این روش افراد زیادی خرید عمده را انجام می دهند، سپس آن ها را با بهای بیشتر به مصرف کننده ها عرضه می کنند، تمامی این کالا ها با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و این روش ها از نظر اقتصادی اصلا مناسب نیستند.

صادرات این کالا به بازار های خارجی نیز انجام می‌ شود و طی فرآیند صادرات اجناس درجه یک بسته بندی شده و از طریق گمرک های موجود در مرز های کشور ارسال می‌ شوند. ترخیص کاران زیادی در این مرکز فعالیت می‌ کنند و بر اساس دانش خود اقدام به تخلیه و بارگیری مجدد کالا ها می کنند، آن ها تمامی دستمزد خود را از تاجران دریافت می نمایند و زیر نظر کارشناسان مجرب و بر اساس قوانین بین کشور ها فرایند کار خود را مدیریت می کنند.

کشور ما یکی از کشور هایی است که از گذشته تا کنون در کار صادرات و واردات اجناس مختلف بوده و از این راه کمک زیادی به اقتصاد مردم نموده است. صادرات انواع تشک های کناره نمدی نیز یکی از بهترین بیزینس ها بوده که در آن ها هدف کلی ارتقای شرایط اقتصادی مردم می باشد. کلیه انواع محصولات در کشور به راحتی توزیع می‌ شوند و هر شخصی در هر جایی که حضور دارد می تواند با گوشی اندروید خود سفارش خریدش را ثبت نماید.