تشک نمدی اصفهان تهران

تشک نمدی اصفهان یکی از بهترین و عالی ترین تشک هایی می باشد که شما می توانید از آن استفاده نمایید. در واقع امروزه در بازار انواع تشک نمدی وجود دارد که تحت هیچ شرایطی به ستون فقرات شما آسیب نمی رساند و شما می توانید به راحتی بر روی آن استراحت کنید. توزیع انواع تشک نمدی که به صورت طبیعی می باشد با قیمت کاملا مناسب و ایده آل صورت می گیرد. این مدل از تشک ها، از جنس های بسیار خوبی به تولید رسیده اند و برای همه افراد در تمامی سنین مناسب می باشد و می توانند برای استراحت کردن از این محصول استفاده کنند.

تشک نمدی اصفهان تهران

تشک نمدی لاکچری

تشک نمدی لاکچری تشک های نمدی به خاطر بافت طبیعی و ارگانیکی دارند برای استفاده در تمام فصول سال مناسب هستند؛ طوری که با شگفتی در تابستان بدن را خنک نگه میدارند و در زمستان گرم. همچنین این تشک ها در بهبود جریان خون در بدن هم تاثیر مثبت دارند. سایز استاندار تشک های دو نفره، عرض صد و شصت و طول دویست می باشد و تشک های تک نفره هم، با طول صد و هشتاد و پنج و عرض هشتاد و پنج است.

البته قابل ذکر است چنانچه کسی تمایل به داشتن تشکی با طول و عرض سفارشی داشته باشد، قابل انجام می باشد. برای بدست آوردن یک تشک نمدی شیک و با کیفیت، ابتدا پشم ها را حلاجی کرده و کاملا شسته و ضد عفونی می کنند. در مرحله بعد آن را حسابی در معرض نور خورشید قرار می دهند تا بوی آن هم از بین برود.

سپس دوباره حلاجی می کنند و بعد به سایز و ضخامت مورد نظر قالب ریزی می کنند. پشم را با محلول آب و قلیا کاملا خیس می دهند و محکم در پارچه کرباسی می پیچند و لوله می کنند. مرحله بعدی که جزو پر زحمت ترین و مشقت بار ترین مراحل کار است، مالش دادن و ضربه زدن روی پشم لوله شده داخل کرباس است. این کار باید به صورت مداوم و در تایمی طولانی جهت محکم شدن و در هم قفل شدن پشم ها و تبدیل به نمد، صورت پذیرد.

در مرحله آخر نمد بدست آمده را می برند و دور دوزی می کنند و آنگاه آماده عرضه به بازار خواهد بود. لازم به ذکر است که این مراحل در کارخانجات تولیدی اندکی متفاوت تر صورت می پذیرد اما در اصل کیفیت و مراتب کار توفیر چندانی نمی کند.

همانطور که از نام این تشک ها پیداست، از پشم شتر یا الیاف پشمی بلند و بهاره گوسفند و در شرایطی کاملا بهداشتی و ارگانیک تهیه می شوند. نمد مالی از قدیمی ترین صنایع دستی اصیل ایرانی می باشد و از آن محصولاتی نظیر فرش ، زیر قابلمه ای، پا دری، پتو و تشک و ….و هرآنچه که ذوق و خلاقیت یک ایرانی بتواند در استفاده از نمد در آن دخیل باشد، بدست می آید. تشک نمدی استاندارد دارای تراکم بالای پشم و صاف و یکدست است. همچنین به علت استفاده از پشم خالص ، ایجاد حساسیت هایی مثل خارش های پوستی یا قرمز شدن، اگزما، عطسه و … نمی کند.

این تشک ها شبیه به موکت های ضخیم و نرمی هستند که هنگام دراز کشیدن روی آنها احساسی نامطبوعی از سفتی یا بوی بد ایجاد نکرده و کاملا طبی می باشند و به حفظ فرم طبیعی و صحیح اسکلت بدن ،بسیار کمک کننده هستند. همچنین در تسریع درمان قوس کمر و عصب سیاتیک و درد کلیه، اثربخش هستند.

این محصول با کیفیت و ضخامت خوب بوده و در صورت مراقبت صحیح می تواند عمری بسیار طولانی داشته باشد و بسیار بادوام است. نمد عایق سرما و گرمای هوا و رطوبت محیط است. بنابراین با گرم نگه داشتن بدن و ممانعت از رسیدن رطوبت به آن در محیط های مرطوب ، ضامن حفظ سلامت در دراز مدت و حتی سنین کهنسالی است.

تشک نمدی صنعتی

تشک نمدی صنعتی همانطور که شما اطلاع دارید انواع تشک های نمدی درجه یک صنعتی در بازار وجود دارد. در واقع این محصولات بسیار خوب و عالی هستند. آیا شما این محصولات را می شناسید؟ نسبت به کیفیت آن اطمینان دارید؟ شما از تشک نمدی صنعتی باکیفیت چه می دانید؟ با ما همراه باشید تا ما این اطلاعات را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم تا آگاهی شما نسبت به این موضوع بهتر و بیشتر شود.

اولین چیزی که در این محصول بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد، این است که به صورت کاملاً طبی می باشد. یعنی بر طبق استاندارد های روز دنیا به تولید رسیده است. تحت هیچ شرایطی شما بر روی آن احساس بد و ناخوشایندی را نخواهید داشت کاملاً خوب و راحت است.

از جنسی به تولید رسیده است که نانو می باشد و کاملا ضد حساسیت است برای آن دسته از افرادی که دارای پوست های حساس هستند می‌تواند بهترین گزینه باشد. این تشک ها به صورت دو نفره و تک نفره و در سایز های کوچکتر نیز تولید شده است. شما با توجه به نوع نیاز خودتان می توانید در هر سایزی که بخواهید تهیه نمایید.

این محصول کاملاً نرم و لطیف می باشد، سبک بوده و قابلیت حمل آن کاملا آسان و راحت است و شما می توانید به راحتی آن را از مکانی به مکان دیگر حمل کنید. ما به شما تشک نمدی رنگی را پیشنهاد می کنیم. این مدل از تشک ها در رنگ های بسیار زیبا و جذاب تولید شده‌اند و به بازار عرضه می شوند و شما به راحتی با هر سلیقه ای که هستید می توانید آن ها را خریداری کنید.

فروش مرغوب ترین تشک نمدی با قیمت کاملا استثنایی صورت می‌گیرد. مرکز ما در نظر دارد تمامی محصولاتش را کیفیت بالایی را به همراه دارد عرضه نماید. شما می توانید با واحد فروش ارتباط خود را برقرار نمایید و محصول خود را سفارش بدهید.

در این صورت شما به آن دلیل که به صورت مستقیم با تولید کننده ارتباط خود را برقرار کرده اید و این محصولات را خریداری می کنید، سود بسیار زیادی را برای خود در نظر گرفته و این برای شمایی که می خواهید به صورت عمده محصولات را خریداری کنید بسیار خوب است. ما به شما بهترین تشک نمدی صادراتی را معرفی می کنیم. این مدل تشک نمدی صادراتی از جنس های بسیار خوبی تشکیل شده است و برای همه افراد می‌تواند مناسب باشد.