افزایش ارزش دارویی غذاها با افزودن ادویه ها

غذاهای حاوی ادویه ها و فلفل پاپریکا قرمز ارزش دارویی را افزایش می دهند زیرا در حال حاضر مشخص شده است که اجزای اصلی مکمل مانند روی، کلسیم، پتاسیم، سلنیوم و آهن به ترکیب مهم خواص طبیعی و سالم طعم های مختلف می افزایند. 

سلامتی انسان به چند عنصر اساسی نیاز دارد که از جمله آنها می توان به پتاسیم، کلسیم و آهن اشاره کرد.

این مواد معدنی برای به عهده گرفتن یک کار فیزیولوژیکی بزرگ مهم هستند، جایی که ممکن است در خواص دارویی و ترمیمی متعددی که با سلامتی انسان مشخص شده است، کمک کنند.

آهارا (تغذیه) یکی از این موارد است که بقیه آرامش و زندگی جنسی کنترل شده است. تغذیه نیز «مهابه‌شج» نامیده می‌شود که به معنای «بزرگ‌ترین دارو» است.

آیورودا  موجود در پودر پاپریکا طبقه بندی علمی جدیدی از منابع غذایی ارائه می دهد که بستگی به تأثیری دارد که تغذیه بر روحیه ذهنی هر فرد دارد.

آیورودا یکی از اصلی ترین علوم قدیمی است که دارای دانش غریزی در مورد تضادهای فیزیولوژیکی است، همانطور که با نوع محافظت شده منفرد و در این راستا تمایز در یک محلول غذایی برای افراد مختلف نشان داده شده است.

نسخه‌های خانگی هندی و پابریکا دودی معمولاً بیش از 3000 سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرند و 80 درصد از جمعیت آن فقط به داروهای آیورودا و سایر داروهای معمولی وابسته است.

خوب است بدانید که صرف نظر از اثرات سودمند پودر پاپریکا مراکشی، گیاهان ترمیمی متعدد و ترکیبات آنها می توانند به دلیل نزدیک بودن اجزای خطرناک، برای سلامتی وضر باشند.

  • منابع:
    1. RETRACTED ARTICLE: Seven spices of India—from kitchen to clinic
  • تبلیغات: 
    1. زندگی کوتاه تر از آن است که ثروتمند نباشید
    2. ساخت درخت مصنوعی با استفاه از سیم در چین!!!
    3. راز پولدار شدن را در ذهن خود جستجو نمایید
    4. چه کسانی توانستند شیرینی را برای اولین بار تهیه نمایند؟