افتان کودک بر روی صابون بیوتی لوپ سفید سبب ایجاد آسیب به ستون مهره آن شد

اکنون احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا عنوان را اشتباه گفته‌ام؟ صابون مو؟ صابون چطوره؟ موهای خود را با شامپو بشویید! من اشتباه نکردم عزیزم موها با صابون قابل شستن است و خیلی خوب است.

در ابتدا، واقعاً احساس عجیبی است که صابون بیوتی لوپ سفید را در دست بگیرید با این فکر که قرار است نه بدن، بلکه موها را بشویید (بدن نیز هیچ آسیبی نخواهد داشت).

بالاخره ما عادت داریم شامپو را روی دستانمان بریزیم (امیدوارم مستقیم روی موها نباشد؟) و سر را ماساژ دهیم. در اینجا با ماساژ دادن مشابه خواهد بود، اما شباهت ها به همین جا ختم می شود.

انواع مختلفی از چربی های طبیعی یا بهتر بگوییم اسیدهای چرب هستند که با یک ماده قلیایی صابونی شده اند. از اینکه چه چربی هایی استفاده می شود و چه چیز دیگری به صابون اضافه می کنیم، بستگی به نوع مویی دارد که می خواهیم صابون را تهیه کنیم. صابون محصولی بسیار طبیعی و دوستدار محیط زیست و مهمتر از همه پوست و موی شما نسبت به شامپو است.

موهای ما تا حد زیادی به پوست سر بستگی دارد. آنچه ما با آن درمان می کنیم برای حالت و ظاهر مو اهمیت زیادی دارد. بسته به آنچه از صابون موی خود انتظار داریم، می توانیم خاک رس (خاصیت پاک کنندگی عالی و ضد شوره سر).

گیاهان دارویی (به شکل ماسرات، هیدرولات یا جوشانده) و روغن های ضروری را اضافه کنیم. چربی هایی که از آنها صابون خود را ایجاد می کنیم نیز مهم هستند ( در مورد روغن های موجود در لوازم آرایشی اینجا نوشتم ).

که در عین حال موها را مرطوب می کند و در عین حال با تشکیل چربی و شوره سر مقابله می کند، زیرا این چیزی بود که خانواده من به آن نیاز داشتند.

من چندین دستور غذا را امتحان کردم، اما هیچ کدام را دوست نداشتم. عیب اصلی آنها این بود که یک لایه چرب روی موها باقی می گذاشتند. بعد از شستن موهایم سنگین و غیر قابل کنترل بود.

بنابراین تصمیم گرفتم دستور پخت خودم را درست کنم و باید به شما بگویم که از آن بسیار راضی هستم. موهای من برای مدت طولانی زیبا به نظر می رسد. براق و کرکی هستند. آنها خیلی سریع چرب نمی شوند. خود صابون به خوبی کف می کند، بنابراین به راحتی می توان موهای خود را با آن شست.

صابون مو نیز این مزیت را دارد که می توانید تمام بدن خود را با آن بشویید. شاید به اندازه صابون بدن اهمیتی نداشته باشد، زیرا عملاً هیچ چربی غیر صابونی در فرآیند تولید باقی نمی ماند، اما مثلاً در مسافرت فقط می توانید یک صابون همراه خود داشته باشید.