آموزش تشک بازی نمدی

آموزش تشک بازی نمدی

تشک‎های نمدی از طریق فشار دادن الیاف طبیعی بر روی یکدیگر به وجود می‎آیند. نمد که از الیاف طبیعی نظیر پشم ساخته می‎شود، قدمت زیادی دارد. محصولات نمدی طبیعی هستند و هیچگونه آلودگی‎ سمی ایجاد نمی‎کنند. در ایام گذشته معمولا از نمد به عنوان زیرانداز استفاده می‎شده است. زیراندازهای نمدی برای کمر همچون پشتیبان محکمی عمل کرده و از این قسمت بدن محافظت می‎کنند. امروزه از نمد برای ساخت فرش، تشک، زیرانداز و عروسک استفاده می‎شود. به دلیل الیاف محکم و عالی که در نمد وجود دارد، زیراندازها و تشک‎های نمدی محکم، بادوام و سبک هستند.

فواید و مزایای استفاده از نمد

امروزه فواید و مزایای استفاده از نمد بسیار زیاد است . تشک نمدی که به عنوان یکی از محصولات نمدی پرکاربرد شناخته می‎شود هم از این مزایا و فواید برخوردار است. از جمله فواید نمد می‎توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نمد عایق آب است و قدرت جذب بالایی دارد. در پروسه ساخت نمد، این محصول را بخارپز کرده و تحت فشار بسیار بالایی قرار می‎دهند. به همین خاطر، رطوبت و نم هوا هیچگونه مشکلی برای این محصول ایجاد نمی‎کند. همچنین، نمد عایق گرما است و می‎توان از آن برای محافظت در شرایط شوک آوری نظیر آتش سوزی استفاده کرد.
  • مزیت بعدی، سبک بودن نمد است. شما می‎توانید به راحتی از نمد استفاده کرده و آن را در اماکن مختلف جابجا کنید. به همین علت، از نمد در ساخت روکش مبلمان، تشک و زیرانداز استفاده می‎شود.
  • نمد یک محصول طبیعی و ارگانیک است. به همین علت، احساس نزدیکی با طبیعت را به شما منتقل می‎کند. تشک‎های نمدی به شدت کیفیت خواب را افزایش می‎دهند و به راحتی می‎توان از آنها برای استفاده روزمره بهره برد. در ضمن، بد نیست بدانید نمدها کاملا مناسب خواب شبانه هستند.
  • نمد را به راحتی می‎توان شست. اگر بنا به هر دلیلی زیرانداز یا تشک نمدی شما کثیف شده است، شما می‎توانید با استفاده از مقداری حباب حاصل از آب گرم و صابون به شست‎شوی نمد بپردازید. البته، پیشنهاد می‎شود سالی یک بار این کار را انجام دهید. زیرا شستشوی مداوم نمد باعث ریختن کرک‎ها و تغییر ظاهر محصول می‎شود.

کاربرد تشک نمدی

تشک‎های نمدی برای رفع کمردردهای مزمن و شدید که بنا به دلایلی نظیر کهولت سن یا عدم نشست ‎و ‎برخاست صحیح ممکن است رخ دهند، مناسب هستند. حتی اگر فردی دچار کمردرد نشده است می‎تواند از این تشک برای جلوگیری از هرگونه کمردردی بهره ببرید. این تشک‎ها صاف و یکدست هستند. به همین علت، از عدم نشست بدن بر تشک جلوگیری می‎کنند و فرم طبیعی بدن را حفظ کرده و از ایجاد هرگونه درد و ناراحتی در حین خواب شبانه می‎کاهند. علاوه بر این، اگر کیفیت خواب شبانه شما کم است و یا به طور مستمر از خواب شبانه بیدار می‎شوید و از آن جهت که نمد عایق بسیار مناسب رطوبت و سردی و گرمی هوا می باشد این محصول در مناطق مرطوب وسرد بسیار کاربرد دارد چون نمد به درمان ﺑﻴﻤﺎﺭیﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺛﺮﺭﻁﻮﺑﺖ ﺑﺎﻻی ﻣﺤﻴﻂ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﻨﺪ ﻭ یا با ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺭﻁﻮﺑﺖﺗﺸﺪﯾﺪ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ کمک می کند .قابل ذکر است ﺑﻴﻤﺎﺭیﻫﺎی ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻧﯽ ﻭ ﺁﺭﺗﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﭘﺰﺷﮑﯽﻧﻤﺪی ﺗﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺯﯾﺎﺩی ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﻬﺎﺭ ﮐﺮﺩ.

نحوه شستشو زیرانداز نمدی

برای شستشوی محصولات نمدی بهتر است با آب سرد و بصورت دستی شسته شوند. و از شوینده های ملایم و رقیق شده مانند شامپو فرش یا کف صابون برای شستشوی نمد استفاده کنید. هرگز از برس قالیشویی یا اجسام سخت برای شستشوی نمد و فرش های نمدی استفاده نکنید، زیرا اینکار موجب آسیب به نمد میشود. سپس آن را برای خشک شدن روی مکانی شیب دار یا روی دیوار قرار دهید. تجربه نشان داده استفاده درست از نمد باعث شده تا هفتاد سال نیز کارایی داشته باشد

آموزش تشک بازی نمدی

تشک های نمدی در انواع ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شوند و از این نظر می توانند برای افراد مختلف مورد استفاده قرار بگیرند به گونه ای که در انواع یک نفره، دو نفره، نوجوان و نوزادی نیز وجود دارند و می توانند به عنوان تشکی بسیار طبی و سالم مورد استفاده قرار بگیرند. ابعاد تشک ها برای افراد مختلف می تواند تفاوت های بسیار زیادی داشته باشد به گونه ای که برای نوزادها استاندارد ویژه ای برای این تشک تعریف شده است مثلا بهترین انواع تشک نمدی مرغوب نوزادی دارای ابعاد ۷۰*۱۳۰ و ۷۰*۱۳۵ سانتی متر است و این طول و عرض می تواند برای تا پایان سن نوزادی بسیار مناسب و ایده آل باشد. . از آنجایی که که نمد از الیاف طبیعی تهیه می شود و ضد حساسیت می باشد ، تشک بازی نمدی یکی از انواع مناسب تشک بازی نوزاد می باشد که شما می توانید با داشتن کمی مهارت در خیاطی با گذراندن دوره آموزش تشک بازی نمدی مدل دلخواهی از آن را مطابق با سلیقه خود و با صرف کمترین هزینه در ابعاد موردنظر بدوزید و مورد استفاده قرار دهید.

آموزش تشک بازی نمدی

تشک نمدی دیجی کالا

تشک نمدی دیجی کالا تشک نمدی دیجی کالا

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

محصولات بومی و سنتی

یکی از زیر مجموعه های پرطرفدار محصولات دیجی کالا ، محصولات بومی و سنتی می باشد. دیجی کالا از طریق به فروش رساندن محصولات بومی و سنتی مانند تشک های نمدی تلاش کرده تا بین هنر ایرانی و متقاضیان آن کوتاه ترین راه را پیدا کند.

تشک های نمدی دیجی کالا

تشک های نمدی دیجی کالا تهیه شده از پشم طبیعی گوسفند پس از حلاجی و گردگیری در طی چند مرحله در دستگاهی به نام کوبش قرار میگیرد و با مواد شوینده مخصوصی شسته می شود و بدون بو و کاملا طبیعی و قابل شستشو و بادوام و سبک ، عایق گرما و سرما و رطوبت هستند. این تشک های نمدی جهت استفاده برای خواب و نشستن، بسیار مناسب افرادی که دیسک کمر و مشکلات مفصلی و استخوانی دارند می باشند. این تشک ها در دو سایز استاندارد تشک یکنفره 185 در 85 سانتی متر و تشک دونفره 200 در 160 سانت در دو رنگ طوسی و بور و بسیار به صرفه و مقرون با ضمانت بازگشت پول در صورت عدم رضایت موجود می باشد.